Fejlesztéseink

  • Közösségi média!

Fejlesztéseink

 

Kedves Szüleim,

ha azt veszitek észre, hogy…

 

  •  futásnál, lépcsőjárásnál, mászókázásnál, hintázásnál, ugrálásnál ügyetlen vagyok, gyakran elesem
  •  nem tudok biciklizni, egyedül hintázni
  • ha elesem, nem teszem le a kezem
  • nehezen megy a gombolás, zipzárhúzás, a cipőkötés, sokszor összetöröm a poharat
  • nem tudok egyedül felöltözni: a ruhákat  fordítva, rossz sorrendben veszem fel, a zokni felhúzása óriási nehézséget jelent, nem megy a cipőkötés
  • balkezességem miatt mindenben lassú vagyok                                            
  • hol jobb, hol bal kezemet használom
  • nem tudom melyik a jobb és a baloldal
  • nem tudom kirakni az összerakós játék képeit
  • nem szeretek rajzolni, színezni
  • gyenge a ritmusérzékem, nem szívesen énekelek
  • otthon sem tudok eligazodni, mi merre van, az utcán eltévedek
  • nem tudom a testrészeimet megnevezni, megmutatni
  • nem tudom milyen nap, hónap évszak van
  • nem beszélek még tisztán és  a logopédushoz hiába járok
  • nem tudom megnevezni a dolgokat
  • a spontán beszédemben csak tőmondatokat használok, esetleg beszélek,  beszélek de nem lehet követni
  • nem tudom a névutókat/ragokat használni
  • nem szeretek meséket, verseket: hallgatni, tanulni
  • nem hallom meg, amit mondanak nekem, vagy gyakran mást értek, mint amit mondanak
  • nem végzem el a feladataimat
  • nem figyelek oda a dolgaimra, sok mindent elfelejtek
  • nem keresem a kortársaim társaságát

 

                                              VIGYETEK EGY ÉVRE A VITAMAXI-BA!

 

 

Azért dolgozunk, hogy később ne legyen szükség ránk!

 

Iskola-előkészítő csoportunkban olyan tanulási problémákat előzünk meg, amelyek az írásnál, olvasásnál, számolásnál és szövegértésnél jelentkezhetnek.

A felmerülő gondokat csíráiban bizony már óvodás korban is felfedezhetjük, megelőzhetjük, hogy  a gyermek kudarc nélkül kezdhesse el az iskolát. 

Terápiáink szorosan kapcsolódnak egymáshoz, hiszen a mozgás kihat a gondolkodásra, a beszédre is, ezzel az egész személyiséget fejleszti.

Az Alapozó terápia, amint azt a neve is mutatja, az alapokat adja meg és alapvetően a csecsemő- és kisgyermekkori mozgásokra épít. Ezzel az  idegrendszert stimuláló tornáva kiépítjük az íráshoz, olvasáshoz, számoláshoz szükséges  idegi összeköttetéseket. Azoknál a gyermekeknél alkalmazzuk, akik nem, vagy nem eleget kúsztak, másztak.

A terápiát általános állapotfelmérés előzi meg, vagyis először is  feltárjuk az esetleges problémákat, majd pedig mindenkinek személyre szabott megoldást dolgozunk ki.